Friday, August 24, 2012

ကိုသန္း၀င္း၏ ေမးခြန္းမ်ား....

  • က်ေနာ္သည္ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ တြင္ တာ၀န္ရိွသူတဦးၿဖစ္ခဲ့ပါေသာေၾကာင့္မတရားမွဳမွန္သမွ် ၊မမွန္ကန္မွူဟူသမွ်ကို က်ေနာ္သိသေလာက္ ၊ က်ေနာ္လက္လွမ္းမွီသေလာက္ ၊က်ေနာ္စြမ္းနိဳင္သေလာက္ေဖၚထုတ္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီးၿဖစ္ပါတယ္ ၊က်ေနာ္ဟာတကယ္ ခံစားခဲ့ရတဲ့ကာယကံရွင္မဟုတ္ပါ ၊က်ေနာ္လုပ္နိဳင္စြမ္းမွန္သမွ်လုပ္ခဲ့ၿပီးပါၿပီ ၊က်ေနာ့္အၿမင္အရဆိုရင္ အခုအခ်ိန္မွာ ကာယကံရွင္ ေတြ (သို႔ ) ကာယကံရွင္မိသားစုေတြေရွ့ကိုတဆင့္သြားမွသာ က်ေနာ္တို႔ေရွ့ဆက္သြားလို႔ရမွာၿဖစ္ပါတယ္ ၊ခင္ဗ်ားတို႔ကိုေက်ာ္ၿပီး ေရွ့သြားလို႔မရပါ ။ ခင္ဗ်ားတို႔ ရပ္ေနရင္ က်ေနာ္တို႔ရပ္ေနရမယ္ ၊ခင္ဗ်ားတို႔တလွမ္းသြားရင္ က်ေနာ္တို႔တလွမ္းလိုက္လို႔ရမယ္ ၊အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ ကာယကံရွင္ (သို႔ ) ကာယကံရွင္မိသားစုမ်ားကို ေမးခြန္းထုတ္ပါရေစ ..

    ( ၁ ) ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဒီၿပႆနာကို ဘယ္လိုဆက္သြာဖို႔စဥ္းစားထားၾကပါသလဲ..?
    ဘယ္လိုဆႏၵရိွၾကပါသလဲ ..?

    ( ၂ ) ခင္ဗ်ားတို႔ ေရွ႔က ၿပတ္ၿပတ္သားသားသြားမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က ေနာက္ကဘာလုပ္ေပးရမလဲ..?

    ( ၃ ) ဒီၿပႆနာကို ခင္ဗ်ားတို႔က အခုလိုဘဲ အီးေရာ အီးေရာ သြားေနမယ္ဆိုရင္မၾကာခင္ကာလမွာေမွးမွိန္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားလိမ့္မယ္ဆိုတာကိစဥ္းစားမိၾကရဲ့လား..?

    ကာယကံရွင္မ်ားအေနႏွင့္ အၿဖစ္အပ်က္ေတြကိုၾကံဳဖူးသေလာက္ ေရးသားတင္ၿပတာလိုအပ္သလို ၊ ဒီမတရားမွဳကိုလက္ေတြ႔ေဖၚထုတ္ဘို႔ လိုအပ္တယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ ၊ဘယ္လိုစဥ္းစားလုပ္ေဆာင္ေနၾကပါသလဲ သိခြင့္ရရင္သိခ်င္ပါတယ္ ၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။
    · · · August 16 at 3:15pm


No comments:

Post a Comment