Sunday, August 12, 2012

အတိတ္မွအရိပ္မ်ား(၉)

အတိတ္မွအရိပ္မ်ား(၉)

Friday, March 23, 2012

တေစၦႀကီး သံုးေကာင္ပါ တဲ့ ဇာတ္လမ္း

by Kyaw Gyi AB on Friday, 23 March 2012 at 16:33 ·

ခင္စန္းႏြယ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၉ ရက္၊ ၂၀၁၂


ဧၿပီလ ၂၃ ရက္ေန႔မွာ က်မကို ရဲသတင္းတပ္ဖြဲ႕က ကားနဲ႔ လာေခၚပါတယ္။ အင္းစိန္ေထာင္ဗူး၀ ေရာက္ေတာ့ အေရွ႕ဘက္မွာရွိတဲ့ တိုက္ပုကေလးေတြေနရာမွာ က်မကို ထားခဲ့ပါတယ္။ မနက္ ၁၀ နာရီေလာက္မွာ အခ်ဳပ္ကားႀကီး ထြက္လာတာ ေတြ႔ရတယ္။ လူေတြ ဆင္းလာၿပီး အေနာက္ေပါက္ကေန တရားရံုးထဲကို သြင္းလာတာ ေတြ႕ရတယ္။ တအုပ္စုက ၇ ေယာက္၊ တအုပ္စုက ၈ ေယာက္ ပါ။ ကိုဇာနည္အေဒၚနဲ႔ အမကလည္း သူ႔သမီးနဲ႕အတူ ထမင္းခ်ိဳင့္ေလးနဲ႕လာၿပီး ေစာင့္ေနရွာပါတယ္။ မၾကာမီမွာ က်မတို႔အျပင္ကေစာင့္ေနတဲ့ မိသားစုေတြကို ၀င္ခြင့္ျပဳပါတယ္။ ဒါနဲ႔ က်မတို႔ အထဲကို ၀င္ၿပီး ခံုတန္းေပၚမွာ ထိုင္လိုက္ၾကတယ္။ ကိုဇာနည္တို႔အုပ္စုကို တရားခံေနရာမွာ ထိုင္ခိုင္းတာ ေတြ႕ရတယ္။ က်မ ကိုဇာနည္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အရမ္းအံ့ၾသမိတယ္။ ကိုဇာနည္္က ႏွာတံေပၚေပၚ၊ မဟာနဖူးနဲ႔ မ်က္ခံုးကတန္းတန္း၊ မ်က္ႏွာကေတာ့ ေလးေထာင့္မက်တက် သြယ္သြယ္ေလး ပါ။ ၀တ္လိုက္ရင္လည္း စတစ္ေကာ္လံ လည္ကတံုးနဲ႔ ကခ်င္ပုဆိုးနဲ႔ အင္မတန္ က်က္သေရရွိၿပီး ရုပ္ရွင္မင္းသား လင္းထင္နဲ႔ ဆင္တူပါတယ္။ ဒီလိုလူတေယာက္ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ႏွိပ္စက္ထားသလဲဆိုရင္ မ်က္ႏွာႀကီးက နံျပားလို ျဖစ္ေနၿပီး အဖုအပိမ့္ေတြနဲ႔လည္း ျဖစ္ေနတဲ့အျပင္ ကိုယ္ႀကီးက ကိုင္းေနကာ မ်က္ေစ့ကလည္း ဘာကိုမွ မျမင္သလို ျဖစ္ေနတယ္။ ဖြဲအိတ္ႀကီးတခု ေထာင္ထားသလို ျဖစ္ေနတယ္။ ခါးဆစ္ပိုင္း ရိုက္ႏွက္ထားလို႔လဲ လမ္းေလွ်ာက္တာာ တြဲလာတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ သူ႔ပံုစံ ၾကည့္ရတာ ေတာ္ေတာ္ ႏွိပ္စက္ခံထားရတယ္ဆိုတာ ထင္ရွားေနပါတယ္။ က်မၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္လည္မိပါတယ္။ က်မစိတ္တင္းၿပီး သူ႕အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။ မၾကာခင္မွာပဲ တရားစစ္ေဆးဘို႔ စေတာ့မွာျဖစ္လို႔ တရားသူႀကီး ၀င္လာပါတယ္။ ရံုးကေတာ့ အထူးခံုရံုးဆိုတာ သိထားပါတယ္။ ကိုဇာနည္ဘက္က ေရွ႕ေနက ဦးခင္ေမာင္လတ္ တို႔သားအဖ ပါ၊ အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ဦးရာဇတ္ရဲ႕သားမက္ ပါ။ ဒီလိုနဲ႔ သက္ေသႏွစ္ဦး စစ္ၿပီးသြားေတာ့ က်မအလွည့္ ေရာက္ပါတယ္။ က်မကို ရဲ သတင္းတပ္ဖြဲ႕ (SB) ကိုျမင့္ေအးက ေမးခြန္းေမးပါတယ္။ “ကာဘိုင္တလက္သံုးေထာင္နဲ႔ ငါးလက္အတြက္ တေသာင္းခြဲကို ဦးႏုက ပိုက္ဆံေပးတယ္။ ကိုဇာနည္က ၀ယ္ဖို႔ တာ၀န္ယူတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ခင္ဗ်ားအနားမွာ ရွိတယ္။ အဲဒါကို ျမင္တယ္ သိ္တယ္ မဟုတ္လား” လို႔ ေမးပါတယ္။ က်မက “မဟုတ္ပါဘူး။ ၾကည္း၊ ေရ၊ ေလအဖြဲ႕ေတြ ျပည္သူဖက္ကိုပါလာလို႔ ကိုဇာနည္ကို ရိကၡာ၀ယ္ဖို႔ ေပးတာပါ” လို႔ ထြက္ဆိုလိုက္ပါတယ္။ တရားခြင္ ခဏနားေတာ့ ကိုျမင့္ေအးက က်မဆီလာၿပီး စားပြဲခံုကို လက္သီးနဲ႔ထုကာ “ခင္ဗ်ား လိမ္္ထြက္ေပမယ့္ က်ဳပ္က သူ႔ကို လႊတ္မေပးဘူး၊ ေထာင္ခ်မယ္။ အဲဒီေကာင္ကို ထမင္းမေကၽြး နဲ႔ ေထာင္ထဲ ျပန္ပို႔လိုက္” လို႔ ေျပာပါတယ္။ ခင္ဗ်ားလည္း သတိေကာင္းေကာင္းထားလို႔ ႀကိမ္း ေမာင္းၿပီး က်မကို ျပန္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။ ကိုဇာနည္ကို ေထာင္ဒဏ္ (၃) ႏွစ္ ခ်လိုက္ေၾကာင္း သိ ရတယ္။ ကိုဇာနည္ဟာေထာင္ထဲမွာ လံုး၀ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ဘဲ ပက္လက္ေနခဲ့ရရွာပါတယ္။ ေထာင္ေဆးရံုမွာ ၀မ္းေတြသြားေတာ့ ကိုယ္တိုင္လည္း မလုပ္ႏိုင္၊ လုပ္ေပးမယ့္သူလည္းမရွိနဲ႔ ဆင္းရဲတြင္းနက္ေနရပါတယ္။
၁၉၉၀ခုႏွစ္မွာ ေထာင္ဆူေတာ့ ကိုဇာနည္ ပါ၀င္ ပတ္သက္တယ္ဆိုၿပီး သာယာ၀တီေထာင္ကို ပို႔လိုက္တယ္။ သာယာ၀တီေထာင္မွာ ေျခာက္လေလာက္ၾကာေတာ့ ကိုဇာနည္ဟာ ေလျဖတ္သလိုျဖစ္ၿပီး စကားလည္း လံုး၀ မေျပာႏိုင္ေတာ့ဘူး။ သာယာ၀တီေဆးရံုကို တင္လိုက္တယ္။ ဆရာ၀န္က ဒီမွာကုသဖို႔ အေျခအေနမေပးဘူး ဆိုၿပီး ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးကိုပို႔ဘို႔ မွတ္ခ်က္ေပးတာေၾကာင့္ ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးကို ေျပာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။ ေထာက္လွမ္္းေရးက ကိုဇာနည္ကို ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးကေန အိမ္ျပန္ခြင့္ျပဳလိုက္တာေၾကာင့္ အေမ အေဖနဲ႔ သမားေတာ္ေတြအျပင္ ျမန္မာေဆးဆရာေတြနဲ႔ပါ ဂရုစိုက္ၿပီး ကုသလို႔ အသက္မေသပဲရွိေနေပမယ့္ အခုခ်ိန္အထိ လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ပါဘူး။ ခါးဆစ္ရိုးနဲ႔ အာရံုေၾကာ ထိခိုက္သြားတယ္လို႔ သိရတယ္။ သူ႔ကို ေထာက္လွမ္းေေရးက အၿမဲတမ္း ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္။ ကိုဇာနည္ရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြ၊ ဒႆနေတြဟာ သိပ္ၿပီးေကာင္းတာေၾကာင့္ တိုင္းျပည္အတြက္ အက်ိဳးမ်ားလွပါတယ္။ သူ႔ကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကိုယ္တိုင္ အလြန္ပင္ ေလးစားပါတယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ပထမအႀကိမ္ အက်ယ္ခ်ဳပ္မွ လြတ္ေျမာက္လာေတာ့ ပထမဆံုး ေတြ႕ခ်င္သူေတြထဲမွာ ကိုဇာနည္လည္း ပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ကို လူနာတင္ကဒ္နဲ႔ တင္ေခၚၿပီး တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းထဲက်မွ ဘီးတပ္ကုလားထိုင္ (Wheel Chair) ေပၚ ထိုင္ခိုင္းရပါတယ္။ ထိုင္ရင္လည္း သားေရအမာႀကီးကို ရင္ဘတ္နဲ႔ေက်ာမွာ ကပ္ခ်ည္ထားမွ ထိုင္လို႔ ရပါတယ္။ က်မတို႔ ေထာင္ထဲမွာရွိစဥ္ကလည္း ကိုဇာနည္က လြတ္ၿပီး ၁၉၉၂ မွာ ကုလသမဂၢ လူအခြင့္အေရးကိုယ္စားလွယ္ မစၥတာ ယိုကိုတာက ကိုဇာနည္ကို ေတြ႕ခ်င္ေၾကာင္း ေမးျမန္းလို႔ ေထာင္လွမ္္းေရး ၆ က ကိုဇာနည္ဆီလာၿပီး ကဒ္နဲ႔ခ်ည္ ဖမ္းဆီးေခၚသြားပါတယ္။ ယိုကိုတာ သိသြားၿပီး မေတြ႕ေတာ့ပါဘူး၊ ျပန္ပါေတာ့မယ္လို႔ ေျပာေတာ့မွ ၁၄ ရက္ေျမာက္ေန႔မွာ ျပန္ ပို႔ေပးခဲ့ပါတယ္။ ကိုဇာနည့္အေၾကာင္းကေန မူလျဖစ္စဥ္ကို ျပန္လည္ ေျပာျပလိုပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုမိုးသီးဇြန္ကလည္း လူ႔ေဘာင္သစ္ ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီ ေထာင္ေနၿပီ။ လွည္းတန္းလမ္း၊ ေမာ္တင္မွာ ဖြင့္ထားတဲ့ လူ႔ေဘာင္သစ္ပါတီရံုးကို က်မ ေရာက္သြားခဲ့ၿပီး ထိုင္းႏိုင္ငံမွာ ရေနာင္းၿမိဳ႕မွာ ကိုေမာင္ေမာင္ေက်ာ္ကို ေကအင္ယူ ဗကအုန္းသြင္က လိုက္လံဖမ္းဆီးေနတယ္။ အဲဒီအႏWရာယ္ေၾကာင့္ မဲေဆာက္ဘက္ကို ထြက္သြားတယ္လို႔ သိခဲ့ရေၾကာင္းနဲ႔ စာကို ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕တက္မယ့္ မခင္ဥမၼာနဲ႔ ေဇာ္ေဇာ္တို႔ကို ေပးလိုက္ေၾကာင္း ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ က်မ တရားရံုးသြားရတဲ့အေၾကာင္းေတြ သူ႔ကို ေျပာျပလိုက္ပါတယ္။ က်မတို႔ လုပ္ေနတဲ့ စီမံကိန္းမွာ သူလည္း ပါ၀င္တာမို႔ က်မကို သူ အလြန္ပဲ စိတ္ပူသြားပါတယ္။ သူကလည္း “က်ေနာ္လည္း အေျခအေနအရ ပါတီလုပ္ေနရေပမယ့္ မၾကာခင္ က်ေနာ္ ေျပးရမယ္လို႔ ထင္တယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။ က်မကိုသူက အိႏၵိယဘက္ကို ေျပးေစခ်င္ပါတယ္။ လမ္းေၾကာင္းႏွစ္ခုလည္း ေပးလိုက္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ က်မလည္း အိမ္ျပန္လာၿပီး ကိုထြန္းထြန္းဦးနဲ႔ ခ်စ္ကိုကိုတို႔ကို တိုင္ပင္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကုန္သြယ္ေရးလက္နက္ေတြ ဖြက္ထားတဲ့ သံုးေနရာလံုးကို က်မ သိေနတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်မတို႔ရဲ႕စီမံကိန္းက လူႀကီးေတြ ပါ၀င္တဲ့အတြက္ မိခဲ့ရင္ က်မ အႏွိပ္စက္ခံရရင္ ေဖာ္ထုတ္မိမွာ စိုးရိမ္ေနၾကတာပါ။ ဒီၾကားထဲ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ ၀တ္တိုက္ေက်ာင္းက ဦးေကသရ ေရာက္လာၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ေတြ႔ခ်င္ေၾကာင္း ေျပာတာေၾကာင့္ က်မက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အိမ္ကို လိုက္ပို႔ပါတယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ဆိုဖာေပၚမွာ ဦးေကသရကို သီတင္းသံုးခုိင္းၿပီး သူက ေအာက္မွာထိုင္ကာ ကန္ေတာ့ပါတယ္။ ဦးေကသရက “ဒကာမႀကီး ဘုန္းႀကီး ခြင့္ျပဳပါတယ္” လို႔ဆိုမွ ခပ္လွမ္းလွမ္းက ဆိုဖာမွာထိုင္ၿပီး စကားေျပာ ၾကပါတယ္။ “တိုင္းျပည္ရဲ႕အေျခအေနေတြ သိထားၿပီဆိုေတာ့ ဒကာမႀကီး ဘာ ဆက္လုပ္မလဲ” လို႔ေမးေတာ့ “တပည့္ေတာ္မက ဒီလူထုရဲ႕အားကိုယူၿပီး ပါတီ ေထာင္မယ္၊ ႏိုင္ငံေရးနည္းအရ တပည့္ေတာ္ဆက္ၿပီး လွဳပ္ရွားမယ္၊ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေတာ္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မွ တပည့္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ အဆင္ေျပမယ္“ လို႔ ေလွ်ာက္ထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆရာေတာ္နဲ႕အေရးႀကီးတဲ့ကိစၥေတြ အမ်ားႀကီး ေဆြးေႏြးတာ ၾကားခဲ့ရပါတယ္။ စကားေျပာၿပီးေတာ့ က်မတို႔ျပန္ဖိ္ု႔ ျပင္ဆင္ခ်ိန္မွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က လက္ႏွိပ္စက္ ကို မ, ရင္း က်မကိို “က်မ ပါတီေထာင္မယ္၊ ပါ၀င္ၿပီး ကူညီပါလား” လို႔ ေျပာပါတယ္။ က်မက “အမကို ေလးစားပါတယ္။ က်မ ပါတီႏိုင္ငံေရး မႀကိဳက္ဘူး။ လက္နက္ကိုင္ၿပီး ျပန္ တိုက္ဖို႔ဘဲ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္” လို႔ ျပန္ေျပာခဲ့ပါတယ္။ က်မက ဆရာေတာ္ဦးေကသရကို အိမ္ကို ပင့္လာပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႕ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ အေျခအေနေတြက တေျဖးေျဖး ဆိုးလာေနပါၿပီ။ ဖမ္းဆီးမွဳေတြကို အၿမဲ ၾကားေနရပါတယ္။ ကိုဇာနည္ကိုလည္း ေထာင္ သံုးႏွစ္ ခ်လိုက္ပါတယ္။ က်မ ရင္ထဲမွာ ေတာ္ ေတာ္ေလး ခံစားရပါတယ္။ ဒါနဲ႔ က်မလည္း အေျခအေနၾကည့္ေနတုန္း က်မတို႔ရပ္ကြက္မွာေနတဲ့ တပ္ၾကပ္ႀကီးတင္ေမာင္၀င္းကို အေရးအခင္းကာလတံုးက ဖမ္းမိၿပီး ေညာင္တုန္းေက်ာင္းတိုက္မွာ စစ္ေဆး ေမးျမန္းၿပီး ျပန္လႊတ္ေတာ့ ကားေပၚကို လိုက္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုေသာင္းစိန္ ရဲ႕ညီ တုတ္ေပါဆိုတဲ့ကေလးက တင္ေမာင္၀င္းရဲ႕ေက်ာကို ပုတ္ၿပီး ငါ့နံမည္ တုတ္ေပါလမွတ္ထား ဆိုၿပီး ေနာက္ေျပာင္လိုက္တာ မၾကာမီမွာပဲ အဲဒီကေလးကိုလည္း ဖမ္းေခၚသြားပါတယ္။ သူက ၁၉ ႏွစ္ ပဲ ရွိပါေသးတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ရဲဘက္စခန္းမွာ ေသဆံုးသြြားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အေၾကာင္းစံု သိခ်င္ရင္ ေရႊတိဂံုဘုရားအေရွ႕ဘက္မုခ္မွာ သူ႕ရဲ႕အေဒၚ ေဒၚေအးၾကည္ ရွိပါတယ္။ ေမးၾကည့္္ႏိုင္ပါတယ္။ က်မလည္း စိတ္မေကာင္း ေတာ္ေတာ္ျဖစ္မိပါတယ္။ က်မတို႔ ရဟန္း ရွင္လူ ေက်ာင္းသားျပည္သူေတြဟာ ခြင့္လႊတ္တတ္သေလာက္ သူတို႔ (စစ္တပ္) ဖက္က ျပတ္ျပတ္သားသား ေျခမွဳန္းတယ္ဆိုတာကေတာ့ ထင္ရွားေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တခုခုကို ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်မွ ျဖစ္မယ္လို႕ စဥ္းစားမိပါတယ္။ က်မတို႔သူငယ္ခ်င္းတစု ေရႊတိဂံုဘုရားေပၚမွာ အဂၤါေန႕ျပန္ဆံုၾကဘို႔ ခ်ိန္းခဲ့ၾကၿပီး လူစု ခြဲလိုက္ပါတယ္။ အဂၤ ါေန႔ေရာက္ေတာ့ ခ်စ္ကို၊ ေဒ၀ရွင္၊ ၀ဏၰရွင္ (ခ) ေက်ာ္လင္း ၊ေဇာ္မင္း (၁)၊ ေဇာ္မင္း (၂)၊ ကိုထြန္းထြန္းဦး၊ တူးမာ၊ မင္းရန္ေအာင္ထြန္း၊ ဘိုဘို၊ စိုးထက္ခိုင္၊ ကိုထြန္း၀င္းသန္း၊ ေက်ာ္၀ဏၰ၊ မ်ိဳးသန္႔၊ ညီညီ၊ ၀င္းလြင္္ဦးတို႕အားလံုးနီးပါး ေရာက္လာၾကပါတယ္။ ေရႊတိဂံုေစတီေတာ္ျမတ္ဟာ ခါတိုင္းထက္ပိုၿပီး ၾကည္ညိုစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ သပၸါယ္္ေနပါေတာ့တယ္။ ေစတီေတာ္ျမတ္ရဲ႕ေရႊအဆင္းဟာ ေနေရာင္နဲ႕အတူ ၀င္းလက္ျဖာထြက္ေနပါတယ္။ က်မတို႔သူငယ္ခ်င္းတစု ပန္းအုိးေတြကို တိုက္ခၽြတ္ ေဆးေၾကာ သန္႔စင္ၾကတဲ့အျပင္ ၿဂိဳဟ္တိုင္ေတြကိုပါ သန္႔စင္ၾကရင္း ကုသိုလ္ယူၾကပါတယ္။ အားလံုးၿပီးေတာ့ ေအာင္သစၥာ အဂၤါသန္႔ရွင္းေရးအသင္း တန္ေဆာင္းမွာ ခါတိုင္းလို ဘုရား၀တ္တက္တာ မလုပ္ေတာ့ဘဲ ပေခါယွိဘုရားေနာက္ဖက္ သရက္ပင္ေအာက္မွာ ထိုင္ၾကၿပီး ေဆြးေႏြးျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဥကၠ႒ဘိုဘိုက အရင္ စၿပီး ေျပာတာကေတာ့ သူက ပါတီႏိုင္ငံေရး သေဘာက်တယ္ တဲ့။ အဲန္အယ္ဒီ ပါတီထဲမွာ ၀င္ၿပီး လုပ္မယ္။ တပ္ဦးက အခုအခ်ိန္မွာ လွဳပ္ရွားလို႔ မရေတာ့ဘူး။ လွဳပ္ရွားရင္ အားလံုး အဖမ္းခံၾကရေတာ့မယ္ တဲ့။ သူနဲ႕အတူပါတီမွာ ၀င္လုပ္ဖို႔ ဘယ္သူ စာရင္းေပးမလဲလို႔ ေမးပါတယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ဘဘဦးၾကည္ေမာင္က ေခၚတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ အားလံုးက ခ်က္ျခင္း အေျဖမေပးႏိုင္ၾကေသးပဲ သရက္ပင္ေအာက္ကေန ေရႊတိဂံုေစတီရင္ျပင္ဘက္ဆီ ေမွ်ာ္ၾကည့္ေနၾကတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ က်မကေတာ့ ကိုသီဟနဲ႔ ကိုထြန္းထြန္းတို႔အုပ္စု ေရႊတိဂံုရင္ျပင္ေပၚမွာ ရိုက္ႏွက္ခံရၿပီး လူစုခြဲတဲ့ျမင္ကြင္းကို ျမင္ေယာင္ေနမိတယ္။ ေရႊဂံုတိုင္မွာ အသတ္ခံၾကရတာေတြ၊ ေျမနီကုန္းမွာ အရိုက္ခံၾကရတာေတြ၊ ေရႊတိဂံုမွာ က်မတို႔အဖမ္းခံခဲ့ရတာေတြ ေတြးလာမိေတာ့ က်မ ခ်က္ျခင္းဘဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္တခု ခ်လိုက္မိတယ္။ “ဥကၠ႒ေရ၊ က်မကေတာ့ ေတာခိုဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီ။ ပါတီႏိုင္ငံေရး က်မ စိတ္မ၀င္စားဘူး။ သူတို႔ကို မယံုၾကည္ဘူး။ ဒီမိုကေရစီလည္း ေပးမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ က်မလက္နက္ကိုင္တဲ့ လမ္းစဥ္ေနာက္ လိုက္မယ္” လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ကိုဘိုဘိုက “ဒါဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ဒီမိုကေရစီတပ္ဦးအေနနဲ႔ လုပ္သြားမယ္။ လိုက္ခ်င္တဲ့သူလဲ လိုက္ႏိုင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အေရးႀကီးတာကေတာ့ သစၥာ မေဖာက္ၾကပါနဲ႔၊ အခ်င္းခ်င္း ရိုင္းပင္း ကူညီၿပီး စိတ္ကို အေရာင္မဆိုးၾကပါနဲ႔” လို႔ ဆံုးမစကား ေျပာပါတယ္။ က်မေနာက္ကို ကိုထြန္းထြန္းဦး၊ ညီညီတို႔ လိုက္မယ္လို႔ ဂတိေပးခဲ့ပါတယ္။ က်မတို႔အားလံုး အေရွ႕ဘက္မုခ္ကဆင္းခဲ့ၾကၿပီး ၾကားေတာရလမ္းက ရခိုင္မုန္႔တီဆိုင္မွာ မုန္႔တီ ၀င္စားၾကတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဗိုလ္ႀကီးဘထြန္းရဲ႕အေအးဆိုင္မွာ အေအးေသာက္ၾကၿပီး တသက္တာ လမ္းခြဲခဲ့ၾကရပါေတာ့တယ္။ အဲဒီေန႔ကေလးကိုေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ အခုခ်ိန္ထိ လြမ္းေမာ တမ္းတေနမိေတာ့တယ္။
 
( လကၤာမွကူးယူေဖၚျပပါသည္ )
 
 

No comments:

Post a Comment